onsdag 30 december 2009

GOTT NYTT ÅR

Mycket kan hända på ett år. Och på ännu kortare tid med för den delen.
Första januari -09 såg det ut ungefär såhär i butiken. Dvs inte direkt som en butik. När Jag tittade på lokalen såg den helt okej ut, men när man började titta lite närmare på hur det skulle bli att hänga upp bågar på väggarna och hantera kontaktlinser mm så visade det sig att det fanns lite att göra! Så rivnings och uppbyggnads projektet började.








Men efter mycket jobb med hjälp av en duktig snickare såg det istället ut såhär till invigningen 1 februari -09. Så på en månad kunde det hela skapas. Planen på hur det skulle se ut fanns visserligen innan, med några få förändringar under resans gång.
Jag är nöjd och stolt!
Fler förbättringar har blivit sedan dess! Skylten och dörren har fått nya fönster och lister, "stryparna" på fönstret kommit upp mm, men på det stora hela blev det klart!







Med dessa små "make-over" bilder vill jag önska alla ett
Gott Nytt År!

5 kommentarer:

  1. Vilken skillnad o va tiden går fort!
    Hoppas nästa år har mycket att ge för dig!
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Det blev så fint! Lite avis på dig o din butik.
    Ses snart.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Sara
    Vad roligt att du bloggar och vad otroligt fin butik du har!!!
    Kramar Mia

    SvaraRadera
  4. Ja tänk att det gått ett helt år.. helt galet. Hoppas att det nya året blir ännu bättre. Tycker fortfarande att din butik är såå snygg. Saknar dig, lillasyster. Kanske ska jag försöka mig på ett besök snart igen. E följer ju också gärna med förstås. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Jen, snart har du din egen :)

    Tack Mia! Kom gärna förbi någon gång om du är i Stockholm. Jag bjuder på kaffe.

    Storasyster. Du är så välkommen! Saknar dej med.

    KRAM

    SvaraRadera