fredag 18 december 2009

MASSOR AV SNÖ TILL JUL



Det är så härligt att vi fått så mycket snö nu när det snart är Jul. Idag fick jag dock skynda mig in i butiken för idag var det inte vanligt snöande utan skottning av taken!
-GÅ IN! sa han med "walkie talkien" som stod kvar på backen.
-Ja, jag ska bara låsa upp... sa jag och fumlade med nyckelknippan samtidigt som jag försökte ducka för snön :)






Jag sa ju att jag skulle visa de där andra solglasögonen. Alltså de absoluta favoriterna "Giorgio Armani 644 Honey". Jag tycker att de är så fina...
... men inte på mej tyvärr. Jag hade hoppats att jag skulle få glida runt i dessa i vår.
Här är i alla fall en bild på dem. De kommer garanterat passa bra på någon annan :)


/Sara


2 kommentarer:

  1. Vilket fint skyltfönster och visst är det härligt med lite stämning även ute. Julpyntet inne gör sig så mycket bättre när man skymtar det vita utanför. En skön 4:e advent önskar vi på Häggbärsgränd.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Ja visst! Allt blir lite finare med det vita. Hoppas ni hade en bra 4:e advent själva. Nu har man sjungit "Gå Sion din Konung stt möta" för sista gången i år!

    Kram

    SvaraRadera